KLIK KLIK

nuffnang

Tuesday, October 7, 2008

Selamat! SelamaT HAri Raya!



































Ewah..ewah..sumer raya sakan nmpknya erk!Nyway selamat hari raya lah untuk sumer...cuti panjang hampir2 terlupa plak nk update blog nih..hheheeh.Biasalah sumer pon bz.Aku balik kampong sehari b4 raya..masa tu kan bju2 raya sumer dah beli dah untuk family cuma baju ayahku jer yg x de..puas dah aku jln2 kat KL ni cri bju jer..jumpa tu jumpa tp x de saiz lah..kaler x cantik lah..kain x besh lah.huhuh...
Last2 balik kampong ptg nk raya tu aku dgn adik2 aku g Jasin cri lah baju raya ayah aku tu..heheheh..last2 jumpa gak ar kan...tu pon dah last nasib baik aku cepat sambar...Thun ni tema kan kaler merah/maroon..dah makcik2 aku kata"korg ni raya cina ke raya melayu?"heheheh...suka hati depa lah nk kata apa kan...heheheh...Alah 1st raya biasa lah aku g balik kampong..g kubur arwah atok/nenek dgn adik aku..mcm thun2 biasa nyer..tp thun ni kan derang x gnti kain putih kat nesan tu kan?...dah x boleh katanya..x pe lah...sedekah kan doa lagi bagus..
Raya ke-2 ad kat rumah x gi mana2.Pastu raya ke-3 pon sama gak cuma g rumah makcik kat Sagil je jap.
Raya ke-4 plak..ni yg nk citer nih...akhirnya kan aku g gak reunion kat rumah Aminuddin/Noraini..heheheh.Ramai lah gak yg dpt menghadir kan diri...ada aku tepek gmbr2 sikit nih...maklumlah dah lama x jumpa...pastu aku terus balik KL..heheheh...
apa lagi aku smbg kemas rumah yg x abis hr tu...huhuhuhu...!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apa ada?

kisah ku (551) info (301) giveaway (232) free sample (77) hadiah GA (47) hiburan (28) giveaway aku a.k.a pinkbiru (22) review makanan (18) si budoy (17) kawan2ku (16) jalan2 (11) contest (10) raya 2012 (8) anak sedaraku (7) kesihatan (7) FM (5) iklan (5) tempahan (5) joint problem (4) plushie (4) sticker (4) tubuh (4) bunga telur felt (3) family (3) langsir (3) legoland (3) lutut problem (3) masterchef selebriti (3) pulau manukan (3) red velvet cake (3) the zon stulang (3) zalora (3) VCO catalyst (2) aip online survey (2) big bad wolf (2) buah zuriat (2) buang kulit mati kaki (2) cantik (2) danga bay (2) ikan bakar danga bay (2) insiden lahad datu (2) kacang pool haji (2) langkawi (2) loccitane (2) loyang pai (2) mini GA (2) new year (2) plain fox material (2) rempeyek (2) reward blog (2) runner (2) sabak awor (2) sakit gigi (2) BR1M (1) Hj Sharin Low Grand Restaurant BBU (1) Ipad 1 Malaysia (1) My Steamboat and Grill (1) P1 (1) a farmosa (1) aidil adha (1) air terjun gunung ledang (1) album bajet (1) astro e-billing; auto debit (1) baby foot (1) bamboo charcoal bread (1) bank islam (1) baskin robin (1) brown paper bag (1) bunga tisu (1) cake in jar (1) cameron (1) churp churp (1) cookies senang (1) digi (1) durian spring roll (1) epal pai (1) felt (1) felt brooch (1) flannel material (1) gadjet (1) gayang seafood restaurant (1) gift voucher (1) giv (1) hab pendidikan pagoh (1) haiwan (1) hotel patuh syariah (1) hutan bandar (1) hutang (1) ikan bakar pasar filipin (1) jerebu (1) kampung nelayan tun fuad stephen (1) karamel kukus (1) kfc am (1) kisah (1) krishna fish head curry house (1) kucing (1) kutu kucing (1) labu siam (1) laura ashley shopping beg (1) loan (1) lokan dan kelapa bakar (1) medan ikan bakar crystal bay (1) mekap mekap (1) melaka (1) menara taming sari (1) merokok (1) mimpi (1) movie (1) nasi lemak (1) ngaku chips (1) nuffnang (1) otak-otak (1) pakej photo album bajet (1) penuaan (1) pet world (1) petrosains (1) phewtick (1) pink ribbon (1) pixajoy (1) popcorn poco (1) popthesoda (1) prayforMH370 (1) pretzle mini (1) produk kaki (1) puasa (1) redeem punchtab (1) rumah terbalik (1) sate (1) sawah ring (1) serawa durian (1) simple pouch (1) sspn (1) tanjung emas (1) tanjung ketapang (1) tanjung leman (1) tripod (1) up (1) vaksin kucing (1) vernonchan.com (1) voltaren (1) wanitamelayu.com (1) western murah (1) zaman dulu (1) zoo melaka (1)

networkedblogs