KLIK KLIK

nuffnang

Sunday, November 9, 2008

Hari Gumbira!

Hahahaha....hari ni cik ekin gembira sekali.
Nak kongsi sikit..
hr tu kan aku ada amik test for Marriot hotel..
so test tu dah lulus,2 hari lepas aku dah dpt dah certificate dri Marriot..
dlm tu ada voucher tp yg x bestnya smpi 31 Dec 2008(lagi brp bulan je lagi)..pastu ada pin(aku x tau apa kenamanya benda tu).

Lagi satu kan aku ada citer kat bwh aku ada g CAVENZi beli seater tp x dpt pillow kan..hahahah...
dah dpt dah..aku g showroom tdi b4 g keje semata2 nk amik bantal tu..ekekeekek...
actually 2 biji je..tp kak nita tu bg 4 biji..
hah basib baik aku naik kete klu naik moto mana nk sumbat bantal2 tu?...
Terkejut bila kak nita kata org beli dpt 2,ekin beli dpt 4..hehehe..
tu yg tanya,akak nk bg sume ke..ala amik je lah..(huh bangga aku skjp),
sejuk hati..heheheh...
so saper nk rasa bantal empuk ni,jemput lah dtg ghumah..ekekkeek...




hahahah...ni lah pillow dri CAVENZI tu..




nk tgu hujan teduh..lebat giler...kat depan office



ni lah pin yg aku kata tu..




ni certificate yg aku dpt dri MARRIOT..

1 comment:

Jasfyra said...

cavenci mmg ala2 poyos sket kan..menci ar..aritu kami beli pon xdpt bantak tu tau..bila mintak dia kata mmg xada..ekin ansib baik ar...

eh camne nk dpt sijil dari marriot tu kin??leh ke wat keje part time ek?sms ek nanti..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apa ada?

kisah ku (551) info (301) giveaway (232) free sample (77) hadiah GA (47) hiburan (28) giveaway aku a.k.a pinkbiru (22) review makanan (18) si budoy (17) kawan2ku (16) jalan2 (11) contest (10) raya 2012 (8) anak sedaraku (7) kesihatan (7) FM (5) iklan (5) tempahan (5) joint problem (4) plushie (4) sticker (4) tubuh (4) bunga telur felt (3) family (3) langsir (3) legoland (3) lutut problem (3) masterchef selebriti (3) pulau manukan (3) red velvet cake (3) the zon stulang (3) zalora (3) VCO catalyst (2) aip online survey (2) big bad wolf (2) buah zuriat (2) buang kulit mati kaki (2) cantik (2) danga bay (2) ikan bakar danga bay (2) insiden lahad datu (2) kacang pool haji (2) langkawi (2) loccitane (2) loyang pai (2) mini GA (2) new year (2) plain fox material (2) rempeyek (2) reward blog (2) runner (2) sabak awor (2) sakit gigi (2) BR1M (1) Hj Sharin Low Grand Restaurant BBU (1) Ipad 1 Malaysia (1) My Steamboat and Grill (1) P1 (1) a farmosa (1) aidil adha (1) air terjun gunung ledang (1) album bajet (1) astro e-billing; auto debit (1) baby foot (1) bamboo charcoal bread (1) bank islam (1) baskin robin (1) brown paper bag (1) bunga tisu (1) cake in jar (1) cameron (1) churp churp (1) cookies senang (1) digi (1) durian spring roll (1) epal pai (1) felt (1) felt brooch (1) flannel material (1) gadjet (1) gayang seafood restaurant (1) gift voucher (1) giv (1) hab pendidikan pagoh (1) haiwan (1) hotel patuh syariah (1) hutan bandar (1) hutang (1) ikan bakar pasar filipin (1) jerebu (1) kampung nelayan tun fuad stephen (1) karamel kukus (1) kfc am (1) kisah (1) krishna fish head curry house (1) kucing (1) kutu kucing (1) labu siam (1) laura ashley shopping beg (1) loan (1) lokan dan kelapa bakar (1) medan ikan bakar crystal bay (1) mekap mekap (1) melaka (1) menara taming sari (1) merokok (1) mimpi (1) movie (1) nasi lemak (1) ngaku chips (1) nuffnang (1) otak-otak (1) pakej photo album bajet (1) penuaan (1) pet world (1) petrosains (1) phewtick (1) pink ribbon (1) pixajoy (1) popcorn poco (1) popthesoda (1) prayforMH370 (1) pretzle mini (1) produk kaki (1) puasa (1) redeem punchtab (1) rumah terbalik (1) sate (1) sawah ring (1) serawa durian (1) simple pouch (1) sspn (1) tanjung emas (1) tanjung ketapang (1) tanjung leman (1) tripod (1) up (1) vaksin kucing (1) vernonchan.com (1) voltaren (1) wanitamelayu.com (1) western murah (1) zaman dulu (1) zoo melaka (1)

networkedblogs