KLIK KLIK

nuffnang

Sunday, November 28, 2010

Johan Raja Lawak Akui Nikah Ozlyn 5 Tahun Lalu



Akhirnya Johan Raja Lawak mengakui yang dia sudah berkahwin dengan Ozlyn 5 tahun yang lalu. Mereka berdua sebenarnya dah berkahwin sebelum Johan bergelar artis lagi. Ingat lagi gambar berpeluk Johan dengan Ozlyn? Itu semua sebenarnya adalah halal sebab diorang dah berkahwin dah pun.
Dan untuk pengetahuan anda, gambar seorang kanak-kanak bersama Johan dan Ozlyn yang pernah tersebar suatu ketika dahulu adalah anak mereka berdua. Maka terjawaplah persoalan anak yang dilahirkan tahun ini, yang dikatakan tidak cukup bulan tetapi lahir dengan berat 4kg. Sebenarnya mereka memang sudah bergelar suami isteri sebelum itu lagi. So tiada apa-apa masalah.
Kami faham kadang-kadang sukar untuk artis mengakui yang mereka sudah berkahwin kerana takut populariti jatuh merudum. Dan kami respek dengan Johan sebab akhirnya mengaku jugak. Apa-apa pun, kami doakan agar rumah tangga mereka bahagia sehingga ke akhir hayat. Sumber berita BiPop.

sumber:abg nara


3 comments:

Myra Jay said...

Ohh, dah lama kawen rupanya...
Hmm macam2 dunia artis nie..

Jieda said...

Salam..patutlah masa dikatakan dorang 'nikah' tu taknak jemput sesape.

Nafisa81 said...

kalau dia tak ngaku dah kawen pun...macam la ramai sangat peminatt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apa ada?

kisah ku (551) info (301) giveaway (232) free sample (77) hadiah GA (47) hiburan (28) giveaway aku a.k.a pinkbiru (22) review makanan (18) si budoy (17) kawan2ku (16) jalan2 (11) contest (10) raya 2012 (8) anak sedaraku (7) kesihatan (7) FM (5) iklan (5) tempahan (5) joint problem (4) plushie (4) sticker (4) tubuh (4) bunga telur felt (3) family (3) langsir (3) legoland (3) lutut problem (3) masterchef selebriti (3) pulau manukan (3) red velvet cake (3) the zon stulang (3) zalora (3) VCO catalyst (2) aip online survey (2) big bad wolf (2) buah zuriat (2) buang kulit mati kaki (2) cantik (2) danga bay (2) ikan bakar danga bay (2) insiden lahad datu (2) kacang pool haji (2) langkawi (2) loccitane (2) loyang pai (2) mini GA (2) new year (2) plain fox material (2) rempeyek (2) reward blog (2) runner (2) sabak awor (2) sakit gigi (2) BR1M (1) Hj Sharin Low Grand Restaurant BBU (1) Ipad 1 Malaysia (1) My Steamboat and Grill (1) P1 (1) a farmosa (1) aidil adha (1) air terjun gunung ledang (1) album bajet (1) astro e-billing; auto debit (1) baby foot (1) bamboo charcoal bread (1) bank islam (1) baskin robin (1) brown paper bag (1) bunga tisu (1) cake in jar (1) cameron (1) churp churp (1) cookies senang (1) digi (1) durian spring roll (1) epal pai (1) felt (1) felt brooch (1) flannel material (1) gadjet (1) gayang seafood restaurant (1) gift voucher (1) giv (1) hab pendidikan pagoh (1) haiwan (1) hotel patuh syariah (1) hutan bandar (1) hutang (1) ikan bakar pasar filipin (1) jerebu (1) kampung nelayan tun fuad stephen (1) karamel kukus (1) kfc am (1) kisah (1) krishna fish head curry house (1) kucing (1) kutu kucing (1) labu siam (1) laura ashley shopping beg (1) loan (1) lokan dan kelapa bakar (1) medan ikan bakar crystal bay (1) mekap mekap (1) melaka (1) menara taming sari (1) merokok (1) mimpi (1) movie (1) nasi lemak (1) ngaku chips (1) nuffnang (1) otak-otak (1) pakej photo album bajet (1) penuaan (1) pet world (1) petrosains (1) phewtick (1) pink ribbon (1) pixajoy (1) popcorn poco (1) popthesoda (1) prayforMH370 (1) pretzle mini (1) produk kaki (1) puasa (1) redeem punchtab (1) rumah terbalik (1) sate (1) sawah ring (1) serawa durian (1) simple pouch (1) sspn (1) tanjung emas (1) tanjung ketapang (1) tanjung leman (1) tripod (1) up (1) vaksin kucing (1) vernonchan.com (1) voltaren (1) wanitamelayu.com (1) western murah (1) zaman dulu (1) zoo melaka (1)

networkedblogs