KLIK KLIK

nuffnang

Sunday, June 19, 2011

arrghhhh....rosak la plak



arrrghhh....
igt kan nk balik dri KL hri tu boleh hapdate blog ni
tetiba plak screen laptop ni berkelip2...
rosak la tu...
mencik arrr....tu namanya  duit..duit dan duit lagi...

hri tu dia kelip2 da ok da...
 ni penyakit baru plak dtg ni...
terus hilang mood nk hapdate....
sakit mata den....

insyaallh ada rezki kang hapdate lagi
mna tau ensuami nk beli laptop baru..hihihih


Thursday, June 9, 2011

best kan citer Nora Elena tuh...


daku ada gak follow citer nora elena kat TV3 tu
sempat gak tgk la...
smpi rumah pastu cepat2 gi msk...
pukul 7 lekat kat depan tv..hihihi...

daku pnjm sinopsis dari abg nara
kisah dari novel kasih yg suci

drama nora elena



Nora Elena (Siti Saleha) ialah kisah seorang wanita yang telah diperkosa semasa dia berusia 15 tahun. Walaupun sukar untuk melupakan insiden hitam tersebut, kini beliau selesa menjalankan kehidupannya seperti normal dan bakal mengahwini Idham (Zul Ariffin). Namun, keadaan mula berubah setelah bertemu Seth Tan (Aaron Aziz). Idham bercadang untuk membatalkan majlis perkahwinannya dengan Nora Elena setelah menerima satu panggilan misteri yang menceritakan perihal Nora Elena yang bukan lagi seorang perawan. Seth Tan pula menawarkan dirinya menjadi Pak Sanggup menggantikan tempat Idham di dalam majlis perkahwinan tersebut kerana masa semakin suntuk. Konflik yang lebih mendebarkan berlaku setelah Nora Elena dan Seth Tan berkahwin. Nora Elena mendapat tahu Seth ini rupanya lelaki yang telah menodainya 10 tahun lalu. Malangnya Nora ketika itu sedang mengandung anak Seth. Dapatkah Nora menerima dan memaafkan Seth yang sudah insaf dengan perbuatan silamnya? Apakah motif Seth mengahwini Nora?



Wednesday, June 8, 2011

esok cuti..nak balik kg


esok smpi la hari sabtu
daku dgn ensuami amik cuti...
nk balik kg...
pastu nk pi KL...
nk settle CF rumah kat MPAJ...

pastu mcm da lma je kan x jln2 kat KL...
nk pi jln2 la...
hihihihihi

suka..coti..coti


durian goreng yg marvellous

durian goreng...
pernah try x?
daku pon 1st time gak try mknan gini...

dan mmg marvellous la...
kasi penuh 5 bintang...

daku dgn ensuami try last week
kedai ni area tmpt keje daku..
sekangkang kera je dri opis..
hihihihi....



1 plate ada 7 pcs
dan harga RM7
tapi mmg berbaloi la...
sedap sedap giler...
daku x nyesal...
cnfm nk mkn lagi....


isi durian semata
yg kena salut dgn tepung
ala...mcm kuih karas pyer tepung..
dlm tu yg kuning isi durian...
nyum nyum...


Tuesday, June 7, 2011

lama giler x hapdate blog ni


ni semua gara2 lepas tayar kete ensuami hilang hari tu
mood pon hilang
pasal????
duit semakin kureng...
x best sungguh penyamun tu...
klu jumpa daku ketuk2 kepala dia dgn tayar kete tu...
mencik...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apa ada?

kisah ku (551) info (301) giveaway (232) free sample (77) hadiah GA (47) hiburan (28) giveaway aku a.k.a pinkbiru (22) review makanan (18) si budoy (17) kawan2ku (16) jalan2 (11) contest (10) raya 2012 (8) anak sedaraku (7) kesihatan (7) FM (5) iklan (5) tempahan (5) joint problem (4) plushie (4) sticker (4) tubuh (4) bunga telur felt (3) family (3) langsir (3) legoland (3) lutut problem (3) masterchef selebriti (3) pulau manukan (3) red velvet cake (3) the zon stulang (3) zalora (3) VCO catalyst (2) aip online survey (2) big bad wolf (2) buah zuriat (2) buang kulit mati kaki (2) cantik (2) danga bay (2) ikan bakar danga bay (2) insiden lahad datu (2) kacang pool haji (2) langkawi (2) loccitane (2) loyang pai (2) mini GA (2) new year (2) plain fox material (2) rempeyek (2) reward blog (2) runner (2) sabak awor (2) sakit gigi (2) BR1M (1) Hj Sharin Low Grand Restaurant BBU (1) Ipad 1 Malaysia (1) My Steamboat and Grill (1) P1 (1) a farmosa (1) aidil adha (1) air terjun gunung ledang (1) album bajet (1) astro e-billing; auto debit (1) baby foot (1) bamboo charcoal bread (1) bank islam (1) baskin robin (1) brown paper bag (1) bunga tisu (1) cake in jar (1) cameron (1) churp churp (1) cookies senang (1) digi (1) durian spring roll (1) epal pai (1) felt (1) felt brooch (1) flannel material (1) gadjet (1) gayang seafood restaurant (1) gift voucher (1) giv (1) hab pendidikan pagoh (1) haiwan (1) hotel patuh syariah (1) hutan bandar (1) hutang (1) ikan bakar pasar filipin (1) jerebu (1) kampung nelayan tun fuad stephen (1) karamel kukus (1) kfc am (1) kisah (1) krishna fish head curry house (1) kucing (1) kutu kucing (1) labu siam (1) laura ashley shopping beg (1) loan (1) lokan dan kelapa bakar (1) medan ikan bakar crystal bay (1) mekap mekap (1) melaka (1) menara taming sari (1) merokok (1) mimpi (1) movie (1) nasi lemak (1) ngaku chips (1) nuffnang (1) otak-otak (1) pakej photo album bajet (1) penuaan (1) pet world (1) petrosains (1) phewtick (1) pink ribbon (1) pixajoy (1) popcorn poco (1) popthesoda (1) prayforMH370 (1) pretzle mini (1) produk kaki (1) puasa (1) redeem punchtab (1) rumah terbalik (1) sate (1) sawah ring (1) serawa durian (1) simple pouch (1) sspn (1) tanjung emas (1) tanjung ketapang (1) tanjung leman (1) tripod (1) up (1) vaksin kucing (1) vernonchan.com (1) voltaren (1) wanitamelayu.com (1) western murah (1) zaman dulu (1) zoo melaka (1)

networkedblogs